achtmaanden op toer - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu achtmaanden op toer - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu

achtmaanden op toer

Door: wijna

Blijf op de hoogte en volg wijna en eef

29 Januari 2013 | Frans Polynesië, Papeete

29jan.
we zitten weer op een eiland. nu bora bora.
heb even de gelegenheid om te mailen.
gisteren waren we opnieuw met een tender naar het eiland gegaan ,maar de zee was zo glad als een spiegel,dan doe ik het wel als het weer zo stormt worden ze bedankt.

27jan.
het eiland moorea is prachtig,ook hier worden we verwelkomt door mannen en vrouwen die in klederdracht staan ,als je dat klederdracht kan noemen,
het eiland wordt door veel toeristen bezocht vanwege de prachtige landschappen ,en snorkelen, de bevolking is erg vriendelijk.
verder is er niets geen internet of winkels. maar de stilte en de natuur zijn overweldigend.
wij gaan nu bora bora bekijken .
wij kunnen 3 dagen weer niet van boord over 5 dagen zijn we in n.zeeland en daar mail ik jullie weer hoop ook wat foto,s op te sturen want dat lukt hier niet ,

we hebben gehoord dat bea af gaat treden, nou ze kan zo aan boord hier uit rusten,heerlijk.

tot de volgende mail. wijna en eef

• 29 Januari 2013 - 21:43

Oeht:

Ha die Wijna en Eef
    Je wordt toch niet oud he , waarom alleen bij een spiegel? een beetje waggelen is toch niet zo erg :-)
    Leuk hoor al die avonturen.

• 30 Januari 2013 - 18:46

Joke:

Hallo Wijna en Eef,

Ik denk dat de koningin dat ook best zou willen, zo helemaal in cognito en dan lekker niet opgemerkt worden, maar ja................!
    Het weer is hier nu prima, ik ben wel bijna van de fiets gewaaid gisteravond maar de zon laat zich nu ook af en toe zien, dus we klagen niet (ha, ha).

doei, heel veel plezier en veel liefs
    Joke