acht maanden op toer - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu acht maanden op toer - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu

acht maanden op toer

Door: wijna en eef

Blijf op de hoogte en volg wijna en eef

13 Maart 2013 | Indonesië, Makassar

Beste lezers en lezeressen,
Helaas hebben wij onze mooie reis af moeten breken wegens omstandigheden.
Wijna is in Manilla in het ziekenhuis opgenomen met een hersenbloeding.
Gelukkig is zij wel van de IC af en stabiel maar ze zal de komende 8 weken niet mogen reizen.
Ze blijft nog minimaal 2 tot 3 weken in het ziekenhuis.
Wij vertrouwen op een goede afloop, al zal de revalidatie nog wel even duren.
Eef blijft bij Wijna in Manilla totdat zij mee naar huis kan.
Zij willen jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties, daar hebben ze ook van genoten.
De groetjes van Wijna en Eef

• 13 Maart 2013 - 08:35

Jeannine:

Mijn hemel das schrikken, idd. loopt alles hopelijk goed af dat is toch wel het laatste wat je verwacht zo'n bericht.
    Nou Eef sterkte voor jouw is dat niet makkelijk in zo'n ver land weg van huis en haard. Wel fijn dat daar ook de zorg geboden kan worden die ze nodig heeft.
    Laat even een berichtje wanneer jullie terug zijn in Nederland a.u.b.
    Heel veel sterkte xxxx Jeannine.

• 13 Maart 2013 - 08:48

Jan Van Luipen:

Wat ontzetend jammer voor Wijna en Eef.
    Ze hadden er zoveel plezier mee en ze deelden dit zo
    Leuk met hun vrienden middels hun berichten.

Onze gedachten zijn bij Wijna en Eef en we bidden voor een herstel
    Van Wijna en wensen Eef alle sterkte toe.

Jan en Vera van Luipen

• 13 Maart 2013 - 09:11

Oeht:

Ja dat was zeker schrikken , maar jullie blijven wel contact houden he , kan natuurlijk ook via dit medium.
    Ondanks alles , probeer er het beste van te maken en natuurlijk veel sterkte.

• 13 Maart 2013 - 10:16

Marianne En Jos:

Hallo Eef en Wijna,
    Veel sterkte daar en zorg ervoor dat Wijna zich rustig houdt.
    Hopelijk komt alles weer goed.
    Fijn dat Marion en Kaz ook bij jullie zijn om e.e.a mee te regelen.
    groetjes van Jos en Marianne.

• 13 Maart 2013 - 11:40

Miel En Henk.:

Is dat schrikken! Heel veel sterkte voor jullie beiden en een spoedig en goed herstel voor "onze"lieve Wijna.
    Liefs,
    Miel en Henk.

• 13 Maart 2013 - 12:24

Elly Goos:

Jullie slaan je er wel doorheen.hebben al zoveel meegemaakt.Fijn dat Marion en Kaz bij jullie zijn.Gr Elly

• 13 Maart 2013 - 12:34

Jan En Elly:

Lieve Wijna en Eef,
    Dit is het laatste wat ik verwacht had!! We zijn erg geschrokken van jullie bericht. Wij zullen bidden en vertrouwen er ook op dat Wijna spoedig zal herstellen en de öude weer wordt.
    Woorden schieten te kort, maar wij zijn met onze gedachten bij jullie.
    Houdt moed en wij wensen Wijna van harte beterschap. Wij leven mee en hopen spoedig iets meer over haar toestand te horen.
    Heb ik het goed begrepen dat Marion en Kas bij jullie zijn? Gelukkig staat Eef er dan niet alleen voor. Liefs aan allen van Jan en Elly

• 13 Maart 2013 - 15:27

Anja En Arie:

Hallo Eef en Wijna,

Dat is schrikken,gelukkig hadden jullie het grootste deel van jullie reis er op zitten en krijgen jullie nu alle hulp van Marion en Kaz.
    Geen fijn einde van jullie mooie reis en zo ver weg van huis,een spoedig herstel is nu het allerbelangrijkste.
    Groetjes allemaal en sterkte,

Anja en Arie

• 13 Maart 2013 - 18:19

Ellen Hayward:

Wat een onverwacht en afschuwelijk bericht.
    We denken aan jullie en vertrouwen op goede zorg en spoedig herstel.
    Corrie hebben we inmiddels op de hoogte gebracht.
    Wij, Dave, Ellen, Cindy en Corrie wensen jullie heel veel sterkte. xx

• 13 Maart 2013 - 20:12

Ina En Jeen:

Wat afschuweljk allereerst voor Wijna en ook voor jou Eef.
    Als ik het bericht goed interpreteer is het een flinke geweest en weten jullie nu nog niet goed hoe Wijna er uit zal komen. dat wordt een spannende tijd.Allebei heel veel sterkte.
    We blijven aan julliue denken en leven met jullie mee.
    heel veel liefs, Jeen en Ina

• 13 Maart 2013 - 20:26

Marco En Erika:

Heel veel sterkte Eef en Wijna - we leven met jullie mee vanuit Nieuw-Zeeland XXX Marco en Erika

• 13 Maart 2013 - 21:15

Peter En Jose Krusemeijer:

Zo mankeer je niets, en zo lig je geveld in een ziekenhuis! Wat een ellende zeg! We leven erg met jullie mee en hopen heel spoedig te horen dat er verbetering is.
    Heel veel groeten aan iedereen en we zijn in gedachten bij jullie,

hartelijke groeten van Peter en Jose

• 13 Maart 2013 - 23:45

Jacqueline En Richard:

Oh wat lees ik nu...... Wat erg is dit. Ik /wij hopen dat tante Wijna er weer helemaal bovenop komt.
    En oom Eef, gaat het wel zo ver van huis? Waren jullie nu maar terug in Nederland. Het gaat nog een tijdje duren voordat jullie kunnen terugreizen.
    Oh lieverds dit komt hard aan. Ik hoop dat we op de hoogte blijven van jullie welzijn.
    Voor nu kan ik zeggen, heel veel sterkte,
    Dikke knuffels xx
    Jacq en Rich

• 14 Maart 2013 - 16:38

Ton Van Der Sterren:

Ik weet niet wat ik lees... Hoe is het mogelijk. Door zo'n ingrijpende gebeurtenis staat je leven finaal op zijn kop. In ieder geval wel fijn dat Marion en Kaz bij jullie zijn. Dan sta je niet overal alleen voor. We hopen van harte dat alles goed komt en wensen jullie heel veel sterkte. We leven met jullie mee.
    Jos en Ton.

• 17 Maart 2013 - 11:52

Roel En Ineke:

Erg veel sterkte en succes bij de revalidatie de komende weken