kopenhage - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu kopenhage - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu

kopenhage

Door: wijna en eef

Blijf op de hoogte en volg wijna en eef

16 Mei 2012 | Denemarken, Kopenhagen

hallo allemaal
ik geloof dat er iets mis is gegaan met het verzenden van het verslag.
probeer het nu opnieuw.wij staan op een camping 6km van kopenhage.
vandaag de stad bezichtigd hebben ons wezenloos gelopen maar wel veel gezien het grote ontspanningspark tivoli.
het mooie stadhuis van binnen gezien.dan heb je een grote straat wat ze hier de kalverstraat noemen met dure en goedkope winkels.langs paleizen en fonteinen en natuurlijk het zeemeerminnetje.ze zit er nog steeds.
morgen vertrekken we naar zweden met de pont,hopelijk hebben we goed weer .

het is hier trouwens goed weer ,wel bewolkt met af en toe zon .
tot de volgende mail wijna

• 16 Mei 2012 - 20:34

Oeht:

Ha die Wijna en Eef
    Wat dacht je van een verse foto , die keuken hebben we nu wel gezien , heb je geen mooie dames van Tivoli kunnen fotograferen
    Maar geniet ervan , hier is het ook nog koud en nat.
    Nog een hele fijne reis en gewoon door blijven gaan met vertellen
    Groetjes

• 16 Mei 2012 - 20:58

Lien:

ga straks jou verslagen lezen. nu met sarah wandelen, dan een borreltje en morgen naar kerst in giethoorn i.v.m. hemelvaartdag.