eilandje fehmarn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu eilandje fehmarn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu

eilandje fehmarn

Door: wijna en eef

Blijf op de hoogte en volg wijna en eef

16 Mei 2012 | Duitsland, Berlijn

hallo allemaal
hier komt nog een reisverslag die eigenlijk eerst verzonden moest worden.
wij zijn 2 dagen in hamburg geweest was erg gezellig daar want er waren haven feesten.prachtige schepen voeren daar
3 en 4 masters.de marine was ook aanwezig.
veel muziek,drank en worstjes echt feest.
de volgende dag vroeg weg we wilde op tijd op de camping zijn .
we moesten een brug over en geloof het of niet .een groot bord verboden voor caravans en lege vrachtwagens want er was hevige storm.ach je denkt een uurtje en dan gaan we weer .maar niets is minder waar. we stonden om half 12 op het terrein en het duurde tot s,avonds
kwart voor 8 uur. geen water geen licht heerlijk he .maar er stonden zo,n 60 caravans en vele vrachtwagens. dat is een avontuur.
maar toen we mochten was iedereen blij.
we waren om 9 uur op de camping.
het eiland is best leuk.het heeft een leuk stadje met veel konditoreien met heerlijk gebak.voor eef is het een walhalla hier .
de andere dag waren we naar een kerk waar gospelzang was .
maandags kwam de groep compleet wij hebben heerlijk gedineerd aan de sont in een restaurant aan zee .
dit is het even weer tot het volgende verslag wijna en eef

• 16 Mei 2012 - 20:35

Oeht:

Ik denk dat als je nog meer kerken bezoekt dat het weer ook wat beter wordt en de stormen gaan liggen alhoewel , dan moeten jullie wel heel veel kerken tegenkomen
    Groetjes

• 17 Mei 2012 - 15:56

Henk En Miel.:

Heb net jullie verlagen van de reis tot nu toe zitten lezen. Ik, Henk, heb bewondering voor jullie reislust en jullie enorme niet te stuiten enthousiasme voor het reizen. Je ziet veel en je maakt veel mee doet veel indrukken op en ontmoeten veel nieuwe mensen. Ik en ook Miel uiteraard wensen jullie nog een fijne reis met veel mooie en interesante ervaringen op jullie weg waar jullie ons over kunnen berichten. Wij volgen het allemaal!! Kijken al weer uit naar de volgende episode. Hartelijke groet.
    Henk en Miel.

• 18 Mei 2012 - 15:05

Elly En Jan:

Leuk om weer eens iets van jullie te horen, een aantal jaren geleden hebben wij ook een stukje van jullie reid gemaakt zodat door jullie verhaal weer herinneringen naar boven komen
    Van die veerboot meen ik me te herinneren dat hij zomaar net onder die brug vlak voor de zweedse kust door kon.
    wij hebben ook van die reis veel genoten, alhoewel we ook niet alleen prettige herinneringen hebben, op een avond zag de lucht werkelijk zwart van de muggen zodat je het niet waagde om je caravan uit te komen
    Wij zien met belangstelling jullie volgende verslag tegemoet en wensen jullie een fijne reis verder.
    Groetjes Elly en Jan.