nieuwe berichtje - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu nieuwe berichtje - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu

nieuwe berichtje

Door: marion

Blijf op de hoogte en volg wijna en eef

26 Maart 2013 | Filipijnen, Manilla

Om meteen maar met het goede nieuws te beginnen: Wijna is uit het ziekenhuis ontslagen en is bij ons in het hotel.
De eerste dag even wennen voor haar mede door de verhuizing maar nu gaat het gelukkig weer wat beter.
Ze hebben een mooie grote kamer met kingsize bed op de 22e verdieping met uitzicht over Manila.
Dat is even wat anders, zeker voor Eef na 2 weken op een smal bankje te hebben geslapen !
Hier komen ze dan ook beide tot hun welverdiende en nodige rust.
Het hotel bevind zich naast het ziekenhuis dus daar kunnen ze lopend naar toe.
Wijna doet het prima, mits ze haar rust op tijd neemt, dat is iets waar ze echt aan moet denken en op letten, anders krijgt ze meteen een terugval.
Maar wij letten goed op haar en ze luistert ook nog zowaar :-)
De volgende belangrijke datum voor haar is 11 april, we horen dan of ze in de week erna eventueel aan de terugreis naar Nederland mag gaan beginnen.
Tot zover weer even dit berichtje, als er weer iets te melden is, laten we het jullie weten.
Groetjes aan allemaal,
Wijna en Eef

• 26 Maart 2013 - 17:37

Jeannine:

Gelukkig goed nieuws hopelijk mag ze idd. snel naar huis dat is dan toch het beste he.
    Heb nog een appartement in de verhuur haha...geintje maar toch misschien een hint.
    Fijn dat er verder geen beperkingen zijn dat had anders af kunnen lopen gelukkig is haar dat bespaart gebleven.
    Op naar volledig herstel en laat maar weten wanner ze terug zijn dan kunnen we weer effen bijkletsen als ze het weer aa nkan.
    Beterschap en een goeie reis terug.
    Groetjes xxxx Jeannine.

• 26 Maart 2013 - 18:27

Marianne En Jos:

Hallo Eef en Wijna, Kaz en Marion, Gelukkig goed nieuws. Nu zorgen inderdaad dat Wijna goed blijft luisteren. Daar zullen jullie wel een dagtaak aan hebben lijkt me. ( hi, hi)
    Probeer toch maar te genieten met elkaar daar.
    Hier nog steeds erg koud en gure wind.
    groetjes, Marianne en Jos.

• 26 Maart 2013 - 19:43

Jacq En Rich:

Wat een fantastisch nieuws! Dit doet ons goed om te horen. Tja, je hebt toch de nodige spanningen, zorgen. Het gaat de goede kant op.
    Lieverds, pas allemaal goed op jullie zelf!
    Veel liefs, groeten xx

• 26 Maart 2013 - 21:02

Jan En Elly:

Proficiat Wijna, dat je weer aan de beterende hand bent en in je gewone doen kunt komen, samen met Eef. Dit gunstige bricht was het eerste wat wij lazen, vandaag, bij thuiskomst in Eindhoven. Wij hebben de laatste 4 dagen 2030 km met de caravan achter ons aan, afgelegd. We hebben de zon mee naar Nederland gebracht. Het is hier wel een stuk guurder dan wat we de afgelopen 4 maanden gewend waren. Maar, de kleinkinderen en de Paashaas trokken me weer naar huis. We praten nog wel eens over jullie en onze belevenissen als alles weer is als vanouds. Eerst maar eens volledig herstellen en thuiskomen.
    Het allerbeste voor jullie en tot schrijfs, Ja en Elly

• 26 Maart 2013 - 22:04

Janny Milius:

Lieve Eef , Wijna, Marion en Kaz,

Wat een mooi nieuws zo vlak voor Pasen. We durven eindelijk weer een beetje opgelucht te zijn. Denken en spreken vaak over jullie. Wat fijn dat jij, Wijna, een zo'n grote vooruitgang hebt gemaakt dat je weer lekker bij je familie kunt zijn. Nu nog een beetje verstandig zijn, en je rust op tijd nemen, dan gaat het hopelijk lukken dat je op 11 april groen licht krijgt. We duimen voor jullie. Je kunt op dit moment ook maar beter niet in Nederland zijn, het is hier zo gruwelijk koud, word je niet vrolijk van. Met de Spaanse zon nog in onze huid doen we niet veel anders dan binnenblijven, de cv hoog, gashaard op een vlammige stand, en wachten tot het beter weer wordt. Zo half april zou een mooie tijd zijn om terug te reizen naar Nederland, het gras mooi lentegroen, de tulpen die bijna bloeien, het zonnetje die wat krachtiger is en natuurlijk een ragdunne groene waas rondom de takken van de bomen. Dat is wat we jullie gunnen na deze woelige tijd. Fijn Marion en Kaz dat jullie ons zo goed op de hoogte houden, heel erg bedankt! Veel liefs voor jullie 4en, en tot gauw, Gertjan en Janny en natuurlijk een liefdevolle omhelzing van Mara.

• 26 Maart 2013 - 22:10

Loek:

hoi Allemaal, goed te lezen dat het wat beter gaat met Wijna en fijn dat jullie er voor elkaar zijn wanneer dat nodig is!
    ondanks dat dat ongetwijfeld vanzelfsprekend is... geeft dat "deze lezer en meebelever"een warm gevoel.
    heel veel sterkte en warmte gewenst en wens jullie mooie en rustgevende paasdagen.

• 27 Maart 2013 - 03:19

Elly:

Fijn dat het beter gaat en er gedacht kan worden aan de terugreis.Ik heb a.s vrijdag weer een crematie.Jani,de man van zus Ria is afgelopen zondag overleden aan longkanker. Ook net als Frans na het nieuws een half jaartje.Gr vanuit een heel koud Nederland

• 27 Maart 2013 - 08:42

Marijke:

Hallo allemaal,

Wat heerlijk om dit goede nieuws te horen.
    Wij hopen van harte dat het vanaf nu steeds een beetje beter zal gaan.

lieve groeten van Wim en Maijke

• 01 April 2013 - 12:02

Ton Van Der Sterren:

Hallo Wijna en Eef, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Wijna. Fijn dat het allemaal wat beter gaat en hopelijk kunnen jullie gauw naar Nederland terug. Maar gelukkig hebben jullie een luxe hotelkamer met bed, ik snap wel dat dat al een hele verbetering is dan het slapen in het ziekenhuis, vooral voor Eef.
    Wijna, houd je aan de adviezen van de doktoren en neem niet teveel hooi op je vork al zit dat nou niet bepaald in jouw aard! (ja, ja, makkelijker gezegd dan gedaan)
    Lieve mensen, we wensen jullie toch een plezierige dag en maak er wat van.
    Groetjes, Jos en Ton.

• 01 April 2013 - 15:48

Jeen En Ina:

hallo Wijna en Eef,
    Wij zijn inmiddels thuis, hebben een goede reis gehad. Maar het is koud!!! We durven de deur bijna niet uit.Heerlijk dat je weer op de been bent Wijna. Heb je helemaal geen restschade?
    Hoop voor jullie dat je na de 11e weer naar huis mag.
    marion en cas bedankt dat jullie ons zo goed op de hoogte houden.
    allemaal de gr. jeen en Ina

• 03 April 2013 - 11:31

Anja En Arie:

Beste Wijna,

Fijn te horen dat het beter gaat met je,gelukkig.Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    11 april is een belangrijke datum,we hopen dat jullie naar huis kunnen,voor de warmte hoef je het niet te doen,compleet winter hier,iedereen verlangt naar de zon.Ook Eef,Marion en Kaz de groeten van ons.

Lieve groeten,Anja en Arie