update - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van wijna en eef brink - WaarBenJij.nu

update

Door: marion

Blijf op de hoogte en volg wijna en eef

16 Maart 2013 | Filipijnen, Manilla

Hallo allemaal,

Allereerst willen WIjna en Eef iedereen bedanken voor de reacties.
Gelukkig gaat het stapje voor stapje steeds beter met Wijna.
De specialisten zeggen dat ze enorm veel geluk heeft gehad met de beperkte schade.
Ze beginnen langzaam met de revalidatie.
Hopelijk mag ze over een week/dag of 10 uit het ziekenhuis.
Ze zullen dan nog een tijdje in Manila blijven om aan te sterken voor de terugreis.
Nu is rust wel nog steeds het aller belangrijkste voor haar.
We houden jullie op de hoogte als er weer nieuws is.
Groetjes van Wijna en Eef.

• 16 Maart 2013 - 11:03

Nine:

Heel veel sterkte en beterschap gewenst!!!
    Liefs Nine

• 16 Maart 2013 - 11:08

Miel En Henk.:

Wat een geruststelling om te horen dat de schade beperkt is. Nu maar goed aansterken en het vooral rustig aan doen. Wij denken voortdurend aan je/jullie en kijken uit naar de volgende up-date. Sterkte en veel liefs.
    Miel en Henk.

• 16 Maart 2013 - 11:11

Gertjan En Janny Milius:

Dank jullie voor de update en we hopen dat deze vooruitgang zich blijft doorzetten.
    Nogmaals veel sterkte en liefs, Gertjan en Janny

• 16 Maart 2013 - 15:04

Jacqueline En Richard:

Oh wat een fantastisch nieuws! Dit geeft tenminste hoop op een goed herstel. Jullie weten niet half hoeveel zorgen we ons maken. Dit is positief! Inderdaad rust is nu het beste medicijn. En iedere dag weer een stapje verder, op naar herstel!
    Zo fijn dat we door Marion en Kaz op de hoogte worden gehouden en dat jullie veel steun aan ze hebben!
    Goed lieverds, heel veel sterkte en herstel toegewenst!
    Hartelijke groeten en een stevige knuffel!
    Liefs, Jacq en Rich xx

• 16 Maart 2013 - 15:42

Ruby Bouman:

Gelukkig!!! Wat een goed nieuws om te horen. Nu vooral veel geduld hebben en alles gedoseerd
    opbouwen.Meestal wil een mens toch meer doen dan hij/zij aankan, dus heel veel sterkte en
    heel veel vastberadenheid toegewenst.
    Liefs van Ruby en Selena

• 16 Maart 2013 - 18:12

Jeannine:

Fijn te horen dat het iig. beter met haar gaat heel veel sterkte en probeer er toch nog wat van te maken in Manilla . xxx

• 17 Maart 2013 - 08:18

Marijke:

Wat fijn om te horen dat het weer wat beter gaat.
    We willen jullie alle goeds en heel veel sterkte toewensen.

liefs van Wim en Marijke

• 17 Maart 2013 - 19:43

Rinus En Anja:

Met schrik de laatste berichtgeving van jullie reisverslag gelezen, en we zijn heel blij dat het voor Wijna goed herstelt. Niemand verwacht natuurlijk dat je tijdens zo'n fantastisch mooie reis op zo'n manier moet onderbreken. Wij wensen Wijna heel veel sterkte met de revalidatie, en dat gaat beslist lukken, vanaf vroeger was Wijna al een taaie en die geeft niet zomaar op!
    Veel beterschapswensen en kusjes van Rinus, Anja, Annemarie en Kasper.

• 18 Maart 2013 - 12:38

Lien Braaf:

lieve wijna en eef,

tot mijn grote schrik lees ik nu pas wat er met wijna is gebeurd. ik had de laatste mails "geparkeerd" om ze later te lezen.
    daar reken je toch helemaal niet op.de wereld staat dan wel even goed op de kop......
    ik hoop van harte wijna dat je de behandeling krijgt die je nodig hebt om zo goed mogelijk te herstellen.
    gelukkig is eef vanzelfsprekend bij jou en zal hij al het mogelijke voor je doen.

met mij gaat het goed omdat het met mijn dochter nu de goeie kant op gaat en is dat een enorme opluchting. ik voel letterlijk veel meer lucht.
    volgende week maandag vieren we Pésach in Sjoel van Zwolle. daar verheug ik me op. Met heel veel mensen het verhaal van de uittocht uit Egypte met heerlijk eten en drinken. Een mooie traditie, waarvan ik dierbare jeugdherinneringen bewaar.
    op 6 april vier ik het 15-jarig bestaan van mijn winkel en maak dan een kleine wasaker vol jiddische bowl.
    ondanks de crises en het vreselijk koude weer gaat het in de winkel goed
    a.s. zondag gaan kerst en ik naar een oom, die ongeveer net zo familie van me is als jij.
    lieve schat, ik houd je in gedachten even in mijn armen en wens jullie allebei heel veel liefs.
    BETERSCHAP, Lien.

• 18 Maart 2013 - 16:39

Jeen En Ina:

Fijn dat iemand van jullie ons op de hoogte houdt. Wij denken veel aan Wijna en het is een opluchting om te horen dat de schade misschien beperkt blijft.Je moet er toch niet aan denken dat een vrouw, zo vol leven, in een rolstoel terecht komt.
    Nogmaals heel veel sterkte en beterschap jeen en ina

• 18 Maart 2013 - 19:37

Mieke En Eise:

vandaag jullie laatste berichten gelezen. dat was even schrikken . maar we zijn blij dat het weer wat beter gaat met wijna. groetjes